Hjertecafé i Furesø – alle er velkommen

Skrevet tirsdag d. 29. januar 2019

Hjerteforeningen Furesø afholder

Hjertecafé 3 gange i løbet af foråret og 2 gange i efteråret 2019.

I foråret på følgende datoer: onsdag den 6. februar kl. 19:30 – 21:30, onsdag den 6. marts kl. 15:00 – 17:00 og onsdag den 3 april kl. 15:00 – 17:00 – alle 3 gange i Satellitten, Bymidten 46, 3500 Værløse. Programmet for den enkelte café fremgår af kalenderen på vores hjemmeside. Følg dette link til vores kalender.

Programmet for de 2 Hjertecaféer i efteråret er endnu ikke helt på plads, så hold øje med kalenderen.  Lokalforeningen byder på en forfriskning ved hjertecafeerne.

Det er gratis deltage  – hvis tilmelding er nødvendig fremgår det af kalenderen.

Fra 2019 har vi nedlagt den faste Hjertecafé den første onsdag i følgende måneder: februar, marts, april, september, oktober og november, hver gang fra kl. 15:00 – 17:00. Der er dog to – den 6.marts og den 3. april som stadig afholdes kl. 15:00 – 17:00 – da de er planlagt  sommeren 2018.

Baggrunden for ændringen er, at fremmødet i 2017 og 2018 har været yderst beskedent og meget svingede. I stedet arrangerer vi fremover spændende foredrag om aftenen, så også folk, der arbejder, kan være med.

Er du ked af at gå ud om aftenen, så tag et familiemedlem, en ven eller en nabo med. Foredragene er nemlig for alle.