Vi spiser sund julemad sammen

I samarbejde med Restaurant Marina Furesøbad og Diabetesforeningen i Furesø kan du og din ven eller familie nyde en lækker, sund og alligevel traditionel julemenu. Dørene åbnes kl. 17:30.
Kl. 18:00 vil en af foreningernes diætister holde et kortere oplæg om kostens betydning for dit helbred.

Menuen er sat sammen af diætister fra de to foreninger og kokken på Furesø Marina.
Forret: Torsk/Lakse Paté med Flute og Citron,
Hovedret: Andebryst med Selleripuré, bagte Rødløg og Julesalat,
Dessert: Risalamande med Kirsebærsauce,
Drikkevarer køber du selv på stedet.

Du slipper med at betale 200 kr./pers. fordi Furesøbad, Diabetesforeningen og Hjerteforeningen giver tilskud.

Vi har kun 30 pladser, så her gælder princippet “først til mølle”.

Sidste frist for tilmelding og betaling er 26.oktober.
Tilmeld dig hos Lene Christensen via linket nedenfor. Husk at opgive dit navn og mail-adresse. Tilmeldingen er bindende.
Overfør betalingen til bankkonto: reg.: 2261 konto: 0360136299.
Husk at angive dit navn ved bankoverførselen.

Når pengene er overført vil du modtage en bekræftelse på, at de er modtaget.
Hvis arrangementet bliver overtegnet inden den 26. oktober, vil du blive skrevet på venteliste. Umiddelbart efter fristens udløb vil du få besked på, om der også er en plads til dig.
Alternativt får du besked om, at vi desværre må føre det overførte beløb tilbage til din konto.

Restaurant Marina Furesøbad, Frederiksborgvej 101 3500 Værløse
Voksen