<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Hjerteforeningen Furesø

Kom til foredrag og stiftende generalforsamling i Hjerteforeningen Furesø

Kære medlemmer af Hjerteforeningen, der bor i Furesø – så er det nu, vi har stiftende generalforsamling – på tirsdag den 6. marts 2017 kl. 19:00.

Kl. 18:00 – forud for generalforsamlingen har vi et spændende foredrag på programmet: ”At rejse med sygdom”. v/ Steffen Ulrik Friis, dr. med., lægekonsulent i Europæiske rejseforsikring. Hvad skal du være opmærksom på mht. forsikring?

Alle er velkomne til foredraget.

Kl. 19:00 – Stiftende generalforsamling i Hjerteforeningen Furesø

Kun medlemmer af Hjerteforeningen Furesø er valgbare og har stemmeret.

Dagsorden:

1. Valg af dirigent – forslag frivilligkonsulent Martin Walsøe, Hjerteforeningen
  2. Hjerteforeningen Furesø indtil i dag v/ Martin Walsøe
  3. Behandling af indkomne forslag. Forslag fra medlemmerne skal senest 20. februar sendes til [email protected] Susanne Ohm Eriksen
  4. Valg af bestyrelse. Valgbar og stemmeberettiget er kun medlemmer af Hjerteforeningen Furesø
  5. Eventuelt

For at få en fuldgyldig bestyrelse i Hjerteforeningen Furesø skal vi have valgt mindst 5, men meget gerne 7 personer til bestyrelsen. Opbakning fra vore medlemmer er essentielt for det frivillige lokale arbejde.

Kl. 17:15 – vil der være lidt at spise for de, der har tilmeldt sig på mail senest fredag den 2. marts.

Med venlig hilsen fra Lene Christensen & Susanne Ohm

Begge aktivitetsfrivillige i Furesø. Tidligere medlemmer af den nu nedlagte fælles bestyrelse for Hjerteforeningen Ballerup-Furesø

Praktiske oplysninger

Sted
Kultur & aktivitetscentret STIEN, Teater- & mødesalen, indkørsel fra Paltholmvej lige overfor tilkørslen til Farum Bytorv.
Der er begænsede P-pladser ved Stien, men mange muligheder på P-pladserne på Bytorvet.

Susanne Ohm Eriksen