Hjerteforeningen Furesø

Kom med på en dejlig cykeltur hver tirsdag kl. 17:30

Vi mødes hver tirsdag kl. 17:30 på P-pladsen ved Hareskov station – uanset vejret. Du kan køre hertil på din cykel; du kan også tage cyklen med i bilen og parkere din bil; eller tag cyklen med i toget til Hareskov station.

Vi kører fortrinsvis på asfalterede stier eller gode skovveje og i et tempo, så alle kan være med.

Racercykler med smalle dæk kan ikke anbefales på skovveje, men alle andre cykler kan bruges – også bedstemorcykler og el-cykler. Gear på cyklen er ikke nødvendig – vi har tid til at trække op ad en stejl bakke. Men det er en rigtig god idé, at dækkene ikke er slidte og at der er godt med luft i slangerne.

Tilmelding er ikke nødvendig – bare kom, men husk cykelhjelmen og medbring en flaske vand til dit eget brug.

To erfarne cyklister fra Hjerteforeningen vil tage imod på parkeringspladsen og følges med jer: Børge Arvedsen og Søren Traberg.  De medbringer punkteringsspray, hvis det sorte uheld er ude.

Vi regner med at turen varer omkring 1 time. Vi slutter kl. 18:30 samme sted, som vi begyndte nemlig ved Hareskov Station. Hvis du ved, at du går sukkerkold eller bliver sulten ved 18-tiden, så tag en klapsammen med i tasken.

Som nævnt er tilmelding ikke nødvendig, men er du i tvivl om noget, kan du ringe til Søren på mobil: 6169 3193.

Den 2. oktober beslutter vi om vi fortsætter hen over efteråret.

Praktiske oplysninger

P-pladsen ved Hareskov Station.
gratis
0 kr.