Hjertemassage og hjertestarter

Arrangementet er fuldt booket, så tilmelding er ikke længere mulig.

Så tilbyder vi igen vores medlemmer en 2 timers demonstration i første hjælp.

I demonstrationen indgår instruktion i hjertemassage og kunstigt åndedræt (hjerte-lunge-redning), og der vil være mulighed for selv at afprøve teknikken på en ‘dukke’, som du bagefter kan tage med hjem. Desuden bliver der givet en introduktion i brug af en hjertestarter.

Der kun plads til 12 deltagere på kurset, og tilmelding er derfor nødvendig enten telefonisk/sms til Steen L. Finsen eller ved mail til [email protected] . Der har tidligere været stor søgning på dette arrangement, så vi anbefaler hurtig tilmelding.

Betaling (50 kr. per person) skal ske ved tilmelding enten som overførsel til Lokalforeningens bankkonto (reg. nr. 0146 konto nr. 6882 231397) eller via MobilePay (2310 3075). Efterfølgende vil du modtage en bekræftelse.

Satellitten, Salen, Bymidten 46, 3500 Værløse
Enhedspris