Hjerteforeningens landsindsamling 2018

Hjerteforeningen Furesø er igen med, når Landsindsamlingen løber af stablen den 22. april 2018. For at få et godt resultat – gerne bedre end sidste år – er det afgørende at vore medlemmer, deres familier, venner og naboer har lyst til at være med.

Furesø har i 2018 tre indsamlingssteder, nemlig:

• 1) Hareskov Bibliotek
  • 2) Farum Kulturhus, Teatersalen
  • 3) Satellitten, lokale 3, Bymidten 46, Værløse.

Vi har brug for tre koordinatorer – en til hvert sted. Har du lyst til dette hyggelige job, kan du tilmelde dig via dette link: hflocal.wpengine.com/koordinator

Hvert fjerde menneske i Danmark dør af en hjerte-kar-sygdom. Det er alt for mange. Derfor er der brug for forskning, både når det gælder forebyggelse og behandling af hjertesyge.

Hjerteforeningens landsindsamling er en af tre vigtige forudsætninger for, at Hjerteforeningen kan donere penge til forskningen i hjerte-kar-sygdomme. De to andre er Hjertegalla på TV2 og arv.

For at nå hele kommunen rundt, har vi brug for mange indsamlere. Har du og/eller nogen du kender lyst til at være indsamler søndag den 22. april og samtidig få motion i det friske forår, kan du melde dig vi dette link: hflocal.wpengine.com/indsamler

Du behøver ikke være medlem af Hjerteforeningen for at være med. At være indsamler den 22. april, er også at støtte hjertesagen.

Når du har meldt dig på til via et af de to link, får vi i Hjerteforeningen Furesø automatisk besked om, at du har meldt dig.

Håber vi ses på indsamlingsdagen søndag den 22. april 2018

Farum Kulturhus, teatersalen