<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Hjerteforeningen Furesø

Hjertecafé – “Smart Træning” – foredrag, tag din partner eller ven med

I dag har Hjertecaféen flyttet sit arrangement til om aftenen kl. 19:30 – 21:30, så også arbejdende medlemmer kan deltage.

Er du ikke glad for at gå ud om aftenen, så inviter en med, som du kan følges med.

Vi får besøg af Marina Aagaard, MFT (Master i Fitness), forfatter og foredragsholder samt motionsekspert for Danmarks Radio.

Når vi er ude over den første ungdom og tiden, hvor man har travlt med hjemmeboende børn, er det ikke kun vores hjerte, fysik og krop, der skal holdes vedlige  med aktivitet og motion.  Det vigtige organ hjernen skal også trænes. Smart træning – en ny trænings-metode – er udviklet til at klare begge opgaver på samme tid – og så er det oven i købet sjovt.

Kom og hør hvordan. Alle er velkomne – også selv om man ikke er medlem af Hjerteforeningen.

Hjerteforeningen Furesø sørger for en forfriskning undervejs.

Praktiske oplysninger

Satellitten, Værløse Bymidte 46, Værløse