<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Hjerteforeningen Furesø

AFLYST – Dans med hjertet 3 gange i april

Ved tilmeldingsfristens udløb den 4. april var der kun tre tilmeldte. Vi bliver derfor nødt til at aflyse “Dans med hjertet” den 11., 18. & 25 april. Rigtig ærgerligt.

En anderledes form for motion, der giver nærvær, energi og glæde sammen med andre. Gør noget godt for dit hjerte og du bliver glad i låget – måske også lidt forpustet.

Kom roligt alene eller tag din partner, en ven, veninde eller nabo med.

Gennem improvisation, forskellige øvelser og dans udforsker vi vores bevægelser, lytter med kroppen og følger vores intuition. Vi arbejder med energi, rytme og flow i bevægelserne tilsat skøn musik. Når vi danser sammen, sætter vi fokus på nærvær, samhørighed og på at have det sjovt sammen.

Alle 3 gange har vi 2 instruktører:

Kristian Tirsgaard: uddannet danser og koreograf fra Trinity Laban Conservatoire of Music and Dance &

Anne Kristine v.d. Zaag: uddannet sygeplejerske, ansat hjerte-afdelingen, Rigshospitalet.

Du skal betale 100 kr. for alle 3 gange eller 40 kr. pr. gang. Hjerteforeningen Furesø sørger for vand, kaffe/te og lidt frugt.

Tilmelding nødvendig – mail til:  [email protected] senest 4. april.  Tilmelding kræves også, blot du gerne vil prøve en enkelt gang for at se, om det er noget for dig.

Kurset oprettes, hvis der er 10 tilmeldte senest 4. april.

Der er et begrænset antal pladser (der skal være plads til store armbevægelser), så vent ikke med at tilmelde dig, hvis du vil opleve 3 herlige aftner med sjov motion.

Praktiske oplysninger

Satellitten, Bymidten 46, 3500 Værløse